Subject: EPIKoja pöördumine seoses mootorsõidukimaksu seadusega
From: "Eesti Puuetega Inimeste Koda" <[email-masked]>
To: "RAM Info", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 13:36:58 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan EPIKoja pöördumise seoses mootorsõidukimaksu seadusega.

Lugupidamisega

Kristi Kähär

Toetuste- ja teenustealase huvikaitse nõunik | Eesti Puuetega Inimeste
Koda

Policy officer of benefits and services | Estonian Chamber of People with
Disabilities

    <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 +372 5401 0462

 <https://www.epikoda.ee/>   <https://www.facebook.com/EPIKoda/>

 <https://www.epikoda.ee/uudiskiri> Liitu Eesti Puuetega Inimeste Koja
uudiskirjaga!